Welkom gast!
Overweeg alstublieft het registreren van een GRATIS account om volledige toegang te krijgen! Bovendien laat u hiermee uw waardering zien voor ons werk aan dit forum.
Lees HIER de voordelen van het registreren.

chatbox bijeenkomst [NU VRIJDAG 10/09/2010 VANAF 20.00H]

Reactie plaatsen 
voordelen voor leden op het forum
Auteur Bericht
Alex Offline
Administrator

Reputatie: 3
Bericht: #1
voordelen voor leden op het forum
Om volledig gebruik te kunnen maken van het forum is het belangrijk om aangemeld te zijn op het forum.
Als gast kun je de bijlagen die op het forum geplaatst zijn niet zien. Ook de kalender en peilingen die gehouden worden kunnen door de Gasten op het forum niet gezien worden. Als er nieuwe Kiekeboe items opgemerkt worden of kleine kranten artikels zijn zullen deze als bijlage op het forum geplaatst worden en deze kun je alleen zien als je ingelogd bent op het forum. net zoals de plaatjes die worden geplaatst in de thread 'Raad het plaatje'
Lid worden van het forum is heel eenvoudig en het is bovendien kosteloos. En j e hebt bovendien een heel pak meer mogelijkheden. U moet zich alleen >registreren< en dit kost U maar 5 minuten van uw tijd.
Bovendien kun je dan als je dat wenst berichten posten of nieuwe threads aanmaken.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-12-2009 om 19:20 door Alex.)
06-12-2009 18:59
Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
kiekeboecollector
Unregistered

Bericht: #2
RE: voordelen voor leden op het forum
Ik persoonlijk vind het heel belangrijk om zich te registreren,want ik weet dat er veel verzamelaars dit niet doen.
Ik weet dat we dit niet kunnen verplichten....maar hoe meer ze inschrijven....hoe meer moed dat we dan hebben om dit verder te zetten en proberen uit te breiden aan deze forum.
06-12-2009 19:49
Reageren op dit bericht
Ace Offline
Bibi Pralin Gaga
**

Reputatie: 0
Bericht: #3
Voila, bij deze ben ik ook online.
07-12-2009 21:31
kiekeboecollector
Unregistered

Bericht: #4
(07-12-2009 21:31)Ace schreef:  Voila, bij deze ben ik ook online.

Bedankt en welkom op onze forum.
07-12-2009 22:00
Reageren op dit bericht
Ace Offline
Bibi Pralin Gaga
**

Reputatie: 0
Bericht: #5
(07-12-2009 22:00)kiekeboecollector schreef:  
(07-12-2009 21:31)Ace schreef:  Voila, bij deze ben ik ook online.

Bedankt en welkom op onze forum.

Jullie bedankt om een nieuw forum op te starten. Weet trouwens de reden niet waarom het vorige forum is verdwenen.
08-12-2009 21:15
Alex Offline
Administrator

Bericht: #6
(08-12-2009 21:15)Ace schreef:  Jullie bedankt om een nieuw forum op te starten. Weet trouwens de reden niet waarom het vorige forum is verdwenen.
Ik weet dat de eigenaar van het Kiekeboe webstek forum het druk heeft en dat die reden aan de basis ligt voor de stopzetting van het forum.
En om 'Het Kiekeboe Stripforum' op te starten is heel graag gedaan hoor. Maar het is toch leuk om het te horen van de gebruikers van het forum dat ze er ook tevreden over zijnVatos
08-12-2009 21:36
Alex Offline
Administrator

Bericht: #7
In de toekomst zullen de niet geregistreede bezoekers de afbeeldingen in de Thread 'Veilingen' ook niet meer kunnen zien.
ze zullen deze topics als volgt zien:
Veilingprijzen (originele tekeningen van Merho)

P.S. Als U op de bovenstaande link klikt en je ziet de tekeningen niet meer dan ben je niet aangemeld op het forum. Aanmelden kun je automatisch als je eenmaal geregistreerd zijt op het forum.
In de komende dagen zul je zo elke thread van veilingrijzen zien.
Ik wil hier de mensen die zich de voorbije dagen hebben geregistreerd bedanken. Vergeet na registratie de activatie mail niet te beantwoorden om je registratie te bevestiggen.
Verder wens ik jullie allen alvast een een prettige kerst en een gelukkig en een veilig eindejaar.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-12-2009 om 14:47 door Alex.)
20-12-2009 13:02
Alex Offline
Administrator

Bericht: #8
Vanaf dit jaar is de thread veiling prijzen ook een van die voordelen geworden.
>mededelingen<
01-01-2010 12:25
Alex Offline
Administrator

Bericht: #9
nog een voordeel voor geregistreerde gebruikers zijn de automatische zoekfuncties op het forum:

Nieuwe berichten | Berichten van vandaag | Persoonlijke berichten (0 ongelezen, 0 in totaal) en uw persoonlijke vriendelijst
23-01-2010 22:48
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie: